خدمات شبکه های اجتماعی

خدمات و سرویس های شبکه های اجتماعی

خدمات شبکه های اجتماعی

خدمات و سرویس های شبکه های اجتماعی

خدمات و سرویس های شبکه های اجتماعی

  • ۰
  • ۰

آموزش ثبت نام در بورس

زاهدی۴ اسفند ۱۳۹۹

۱ دیدگاه

تصویر آموزش ثبت نام در بورس | رادیو سرمایه

موضوع این مقاله در رادیو سرمایه آموزش ثبت نام در بورس است . برای انجام معاملات بورسی و خرید و فروش سهام عدالت و هر اقدام دیگری در بازار سرمایه نیاز است که گرفتن کد بورسی را یاد بگیرید. ما این را به شما آموزش می دهیم.

علاوه بر خرید و فروش سهام عدالت و برای اینکه بتوانید از بورس درآمد کسب کنید، ابتدا باید یاد بگیرید که از بورس چه استفاده‌هایی می‌شود. بنابراین، شتابزده عمل نکنید و با ما همراه باشید. در این مقاله، قصد داریم که به شما آموزش دهیم چگونه در بورس ثبت نام کنید. تنها با انجام دو کار ساده، می توانید به بورس وارد شوید و سهام عدالت خود را بفروشید یا معامله کنید.

آنچه در این مقاله یاد می گیرید :

فروش سهام عدالت:

برای فروش سهام عدالت، نیاز است که کدبورسی داشته باشید . تا بتوانید به سادگی سهام عدالت خود را مشاهده کنید یا بفروشید. ما در این جا گرفتن کد بورسی را به شما آموزش می دهیم.

مراحل ثبت نام در بورس

اموزه ثبت نام در بورس خیلی ساده شده که حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد. مراحل ساده ای دارد که می توانید به سادگی و به ترتیب پیش ببرید و بدون نیاز به کمک کسی و پرداخت هزینه های اضافی برای خود و دیگران کد بورسی بگیرید و یا سهام عدالت خود را بفروشید.

قدم اول : ثبت نام در سجام

اگر جزو کسانی هستید که ثبت نام در سجام را انجام داده اید و کد پیگیری ده رقمی را دارید، دیگر نیازی به انجام مجدد نیست و می‌توانید وارد مرحله‌ی بعد شوید :

 

برای ثبت نام در سجام کافی ست از قبل این مدارک را آماده نمایید :
  • عکس از کارت ملی
    • شماره سیم کارت روشن به نام خود شخص ( دارنده ی کارت ملی)
    • شماره شبای بانکی ( حساب برای خود شخص باشد)
    •  
آموزش ثبت نام در بورس و گرفتن کد بورسی
بت نام در سجام و دریافت کد بورسی

پس از کلیک روی دکمه ی سبز رنگ “ ثبت نام در سجام” وارد صفحه ای می شوید که با وارد کردن شماره تلفن ، فرم های بعدی به نوبت به شما نمایش داده می شود. فرم هایی که با استفاده از اطلاعات شخصی خود ( کد ملی و شماره شناسنامه و ..) آن ها را تکمیل می کنید و هر بار با تایید وارد مرحله ی بعد می شوید.

تنها هزینه ای که از شما دریافت می شود مبلغ ۱۰ هزار تومان است که باید در آغاز پرداخت به صورت اینترنتی پرداخت نمایید.

سعی کنید اطلاعات را با دقت وارد کنید و شماره سیم کارت به نام خود شخص باشد . همچنین شماره ی حساب. پس از تکمیل فرم های مربوطه و رفتن به گام های بعدی ، در نهایت سامانه به شما یک کد پیگیری ده رقمی می دهد که باید حتما آن را یادداشت کنید . چون در موارد بسیاری به آن نیاز خواهید داشت. کد بورسی نیز در این مرحله برای شما پیامک می شود.

احراز هویت سجام چگونه است؟

احراز هویت به این معنی ست که سامانه متوجه شود شما ربات نیستید و این که اطلاعاتی که وارد کرده اید اطلاعات شخص دیگری نیست. احراز هویت به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می شود. برای احراز هویت غیرحضوری می توانید از اپلکیشن های آپ و سیگنال استفاده کنید. برای احراز هویت حضوری نیز می توانید به شعب کارگزاری مبین سرمایه در شهر خود مراجعه کنید . تا به سادگی و با صرف چند دقیقه این کار برای شما انجام گیرد. از ویدیوی پایین نیز می توانید برای انجام ساده تر مراحل استفاده کنید.

فیلم آموزشی

 

خب تمام شد. تا اینجا شما توانسته اید به سادگی کد پیگیری سجام را بگیرید. حالا نوبت قدم دوم است .

قدم دوم : ثبت نام در کارگزاری

تا این جا شما کد بورسی و کد رهگیری سامانه سجام را دریافت نموده اید. ولی برای انجام معاملات در بازار بورس و یا فروش سهام عدالت ، باید از طریق یکی از کارگزاری های بورس اقدام نمایید. ما در این مرحله به شما آموزش می دهیم که چگونه به سادگی در یک کارگزاری ثبت نام کنید . کارگزاری مبین سرمایه یکی از بهترین کارگزاری های بورس اوراق بهادار ایران است. دلیل ش هم ساده است ؛ محیط کاربری ساده ، سرعت پنل بالا و از همه مهم تر خدمات و پاسخگویی به موقع و مناسب به شما .

برای ثبت نام در کارگزاری مبین سرمایه، از طریق لینک زیر وارد محیط ثبت نام در باشگاه مشتریان مبین سرمایه می شوید. امکانات زیادی در باشگاه مشتریان برای شما وجود دارد. علاوه بر برخورداری از هدایا و جوایز متعدد، انجام کارهای بورسی ، خرید و فروش سهام ، فروش سهام عدالت ، تغییر کارگزاری ناظر و .. همه به سادگی از طریق باشگاه مشتریان امکان پذیر است .

بهرحال برای ثبت نام در کارگزاری مبین سرمایه، ابتدا از طریق لینک زیر در باشگاه ثبت نام کنید :

پس از ورود کافی ست با وارد کردن کد ملی و آدرس ایمیل و شماره تلفن خود، ثبت نام را انجام دهید و وارد باشگاه مشتریان مبین سرمایه شوید.

پس از ورود به باشگاه در بالای صفحه می توانید به سادگی با ادامه دادن مراحل ثبت نام در نهایت در کارگزاری مبین سرمایه ثبت نام کنید. پس از چند ساعت یک پیامک با محتوای نام کاربری و پسوورد برای شما ارسال می شود .که اگر بخواهید می توانید از طریق پنل آنلاین کارگزاری مبین سرمایه اقدام به خرید و فروش سهام نمایید.

برای فروش سهام عدالت نیز کافی ست در باشگاه در سمت راست صفحه، اولین گزینه با نام “سامانه سهام عدالت” را کلیک کنید . در اینجا با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن خود می توانید سهام خود را به مبین انتقال دهید و از این طریق به سادگی اقدام به فروش آن نمایید. اگر در حین انجام مراحل سوالی داشتید می توانید از طریق تلگرام و یا واتساپ به ما اطلاع دهید تا شما را راهنمایی کنیم. همچنین می توانید با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۴۲۵۰۴۹ تماس بگیرید .

ثبت نام در کارگزاری

مشاوره در واتساپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی