خدمات شبکه های اجتماعی

خدمات و سرویس های شبکه های اجتماعی

خدمات شبکه های اجتماعی

خدمات و سرویس های شبکه های اجتماعی

خدمات و سرویس های شبکه های اجتماعی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در بخش اول مباحثی را پیرامون روش های افزایش فروش و دانلود اپلیکشن های اندرویدی مطرح کردیم. ادامه ی مطلب را در این بخش با ما همراه باشید


استفاده از اپلیکیشن اندرویدی خودتون رو در زندگی واقعی نشان دهید.

باید یک عکس واضح، حرفه ای و با کیفیت بالا از شخصی که در حال کار کردن با اپلیکیشن بر روی گوشی یا تبلت هست تهیه کنید. میتونید یکی از اعضای تیم توسعه رو برای این کار انتخاب کنید (سعی کنید شیک پوش و خوش تیپ باشه!). از طرفی هم باید شخصی که در عکس نشان داده میشه به موضوع برنامه ربط داشته باشه. مثلا اگر اپلیکیشن تون یه بازی برای بچه ها هست حتما باید یه بچه در حال بازی کردن رو نشون بده و اگر یه اپلیکیشن اندرویدی آموزش زبان هست میتونید از افراد دانش آموز یا دانشجو عکس داشته باشید و مواردی اینگونه. مطمئن بشید که تصویر کاملا نشون بده که فرد در حال کار با اپلیکیشن شما هست. برای این کار حتما باید صفحه موبایل و تبلت در زاویه مناسب باشه تا اپلیکیشن در عکس دیده بشه. از موقعیت های مختلفی برای عکس گرفتن استفاده کنید و حدود ۵ عکس تهیه کنید. مثلا در خانه، پارک، دانشگاه و ….

 

 

 

از تصویر هدر یا سر صفحه برای صفحه معرفی اپلیکیشن استفاده کنید.

سعی کنید از یک تصویر مناسب و گویا معرف کامل اپلیکیشن شما باشد، در بالای صفحه اختصاصی اپلیکیشن خود در مارکت های اینترنتی استفاده کنید. فراموش کردن این کار میتواند اپلیکیشن شما را بسیار زیاد از سایر رقبا عقب بیاندازد! بنابراین تهیه طراحی مناسب و استفاده از این تصویر را هرگز فراموش نکنید. چرا که این کار میتواند تاثیر فوق العاده زیادی در افزایش تعداد دانلودهای اپلیکیشن شما داشته باشد. نکته ای که در طراحی این تصویر باید به آن توجه کنید این است که هرگز به آن مانند اسکرین شات های مختلف اپلیکیشن که در سایت قرار میدهید نگاه نکنید؛ این تصویر باید کاملا متفاوت با اسکرین شات های مختلف اپلیکیشن باشد و بیشتر نقش یک پوستر را خواهد داشت که کاربر با مشاهده آن جذب شده و اپلیکیشن شما را دانلود و نصب کند. بنابراین هرگز این اشتباه را مرتکب نشوید که تنها اسکرین شات اپلیکیشن را در این قسمت قرار دهید؛ این کار منجر به شکست اپلیکیشن شما خواهد شد!

 

 

 

یک سایت یا وبلاگ اختصاصی داشته باشید.

اگر میخواهید حرفه ای کار کنید، حتما یک سایت خوب برای محصول خود ایجاد کنید! میتوانید در این سایت توضیحات محصول، تصاویر و اخبار مرتبط با نسخه های بعدی را به اطلاع کاربران برسانید. همچنین از این سایت میتوانید جهت معرفی اعضای تیم، پشتیبانی آنلاین، تعامل بیشتر با مشتریان و راه اندازی انجمن یا باشگاه طرفداران محصول خود استفاده کنید. راه اندازی چنین سایتی، محصول شما را در دید کاربران حرفه ای تر نشان میدهد. و کاربران را متقاعد میکند که از محصولی استفاده خوی ا ای تیم توکننده ارزشمند است. به وجود آوردن این احساس در مشتری، افزایش و استفاده بیشتر از محصولات شما را تضمین خواهد کرد.

 

 

 

شرایط مختلفی را برای پرداخت هزینه اپلیکیشن در نظر بگیرید.

میتونید اپلیکیشن اندرویدی خودتون رو در محدوده های زمانی خاصی با تخفیف شگفت انگیز یا کاملا رایگان به کاربران ارائه دهید. به عنوان مثال اگر مناسبت خاصی در پیش است که مرتبط با حوزه فعالیت اپلیکیشن شماست، بهترین گزینه زمانی برای انجام این کار در پیش روی شماست! یک گزینه دیگر نیز این است که یک نسخه نمونه (دمو) رایگان با امکانات ابتدایی و یک نسخه پیشرفته با امکانات پیشرفته از اپلیکیشن تهیه کنید و در اختیار کاربران قرار دهید. روش دیگری هم که اخیرا استفاده زیادی در میان توسعه دهندگان دارد، استفاده از پرداخت درون برنامه ای است. در این روش اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار میگیرد و کاربر با فعال کردن گزینه های مختلف در اپلیکیشن، اقدام به پرداخت هزینه خواهد کرد.

 

 

 

در ازای نصب اپلیکیشن جایزه بدهید!

این روش شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما تاثیر خاص خودش را دارد و هستند توسعه دهندگانی که این روش را نیز برای افزایش فروش اپلیکیشن اندرویدی خود به کار میبندند. در این روش شما باید از طریق تبلیغات مختلف در سایت ها یا موارد دیگر، به اطلاع کاربران برسانید که در ازاء نصب اپلیکیشن بر روی گوشی یا تبلت خود، هدیه یا جایزهای را به صورت پول یا امتیاز دریافت خواهند کرد. شاید این کار معقول به نظر نرسه و با خود فکر کنید که اپلیکیشن شما قرار هست که برای شما کسب درآمد داشته باشه نه اینکه هزینه ای هم روی دست شما بگذاره؛ اما باید بگم که اینطور نیست! انگیزه به دست آوردن هدیه یا جایزه، کاربران را ترغیب میکنه که اپلیکیشن شما رو نصب کنند. این امر تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن رو افزایش میده و اپلیکیشن شما کم کم به بالای لیست اپلیکیشن های مارکت منتقل میشه و بین اپلیکیشن های با بیشترین تعداد دفعات دانلود قرار میگره. درست در این زمان هست که شما چندین برابر هزینه ای رو که برای نصب اپلیکیشن به عنوان جایزه به کاربران پرداخت کردید، به دست خواهید آورد. چرا که سیستم های جستجو در مارکت ها، معمولا اپلیکیشن های با بیشترین دانلود رو به عنوان نتیجه جستجو نمایش میدهند و این امر باعث میشه اپلیکیشن شما در اکثر نتیجه های جستجو دیده بشه که همین امر احتمال دانلود اپلیکیشن رو افزایش میده.

 

اگر به اطراف خودمان نگاه کنیم، استفاده از روشی مشابه به این روش رو در زندگی روزمره که توسط شرکت ها و کمپانی های مختلف استفاده میشه رو خواهیم دید!

 

 

 

یک فیلم حرفه ای از نحوه کار کردن اپلیکیشن تهیه کنید.

تهیه کردن یک فیلم از نحوه کار کردن اپلیکیشن نکته ای بسیار موثر است که اکثر توسعه دهندگان به آن توجه نمی کنند، اما شما سعی کنید جزء این اکثریت نباشید! اما تهیه یک فیلم تاثیر گذار و خوب نیاز به تجربه دارد. بنابراین اگر تیم شما قصد دارد به صورت حرفه ای در زمینه تولید اپلیکیشن فعالیت داشه باشد، سعی کنید با پرداخت هزینه از یک متخصص خوب در این زمینه جهت تهیه یک فیلم حرفه ای استفاده کنید. و اگر این مورد برایتان مقدور نیست، سعی کنید قبل از تهیه فیلم، حتما در این زمینه که چگونه باید فیلم برداری کنید یا اینکه به چه نکاتی توجه داشته باشید، حداقل اندکی تحقیق کنید. به این نکته توجه داشته باشید که کاربران با دیدن فیلم عملکرد اپلیکیشن، ارتباط بیشتری با اپلیکیشن برقرار خواهند کرد، و اگر این فیلم به خوبی تهیه شده باشد، تاثیر بسیاری برای افزایش انگیزه کاربر جهت نصب و کار کردن با اپلیکیشن خواهد داشت.

 

 

 

در این مقاله سعی کردیم نگاهی به روش های موثر جهت افزایش فروش و دانلود اپلیکیشن های اندرویدی در مارکت های اینترنتی داشته باشیم. قطعا روش هایی هم به ذهن شما همراهان عزیز آسایاد می رسد که مایلیم شما نیز نظرات خودتون رو در مورد افزایش فروش اپلیکیشن های اندرویدی با ما در میون بگذارید.

اگر هم در ابتدای راه هستید و با خواندن این مقاله به برنامه نویسی اندروید علاقه مند شدید و دوست دارید یادگیری رو شروع کنید، ما در آسایاد هرآنچه برای شروع یادگیری برنامه نویسی اندروید هست لازم است رو برای شما خوبان فراهم آورده ایم. کافیه «نقطه شروع برنامه نویسی اندروید» رو مطالعه کنید.

  • محسن اقبالی
  • ۰
  • ۰


ممکن است شما در ابتدای راه برنامه نویسی اپلیکیشن های اندرویدی باشید و یا یک برنامه نویس حرفه ای اندروید هستید که توانایی نوشتن هر نوع اپلیکیشن رو دارید. اما در هر صورت همه شما یک هدف مشترک دارید: تولید یک اپلیکیشن محبوب که بیشترین فروش و دانلود را داشته باشه! پیش از این نیز در مقاله «بررسی درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید» آمارهای بسیار جالب و قابل توجه از درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید ارائه کردیم که قطعا هر برنامه نویس اندرویدی دوست دارد به این درآمدها دست پیدا کنه ولی آیا همه می تونند به این هدف برسند؟ راز توسعه دهندگان موفق در تولید اپلیکیشن های پر فروش چیست؟ ما سعی کرده ایم در این مطلب مهم ترین عواملی که در افزایش فروش و دانلود اپلیکیشن های اندروید تاثیر دارند را بررسی کنیم. اگر میخواهید پاسخ این پرسش ها را بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

قابلیت های اپلیکیشن رو به صورت کامل توضیح دهید.

حتما یک توضیح کامل و مفید از اپلیکیشن که شامل شرح تمام قسمت ها و قابلیت های اپلیکیشن هست، برای قرار دادن در مارکت تهیه کنید. این متن باید به قدری موثر باشه که کاربر مورد نظر، نیاز به این اپلیکیشن رو احساس کنه! پس حتما در انتخاب واژه های مناسب زمان بگذارید و متن رو چندین بار بررسی کنید. هیچ وقت قدرت واژه ها در جذب مخاطب رو دست کم نگیرید! وقت گذاشتن برای تهیه این توضیحات یک سرمایه گذاری عالی برای افزایش فروش اپلیکیشن شماست که باعث افزایش رتبه اپلیکیشن در مارکت خواهد شد. پیشنهاد می کنم حتما این کار رو با قدرت و تمرکز انجام بدید تا حداکثر بازدهی رو داشته باشه.

 

از نکاتی که باید بهش توجه کنید این هست که اگر اپلیکیشن شما چند زبانه هست، حتما توضیحات اپلیکیشن رو به همه زبان ها ترجمه و در اختیار کاربران قرار بدهید. این الگویی هست که شرکت های بزرگ و معتبر همواره رعایت میکنند! در پست «۶ ایده ساخت اپلیکیشن» ایده های ناب برای تولید اپلیکیشن های اندرویدی مطرح کرده ایم که چند ایده اول بهتر است حتما چند زبانه باشد، پس بهتر است توضیحاتش نیز به صورت کامل و چند زبانه ارائه شود.

دیگر این که سعی کنید یک کلمه کلیدی مناسب رو که مرتبط با اصلی ترین حوزه کاری اپلیکیشن هست، در نام اپلیکیشن استفاده کنید و این کلمه رو چندین بار در متن توضیحات استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که حتما در توضیحات به تمام دسترسی های مورد نیاز اپلیکیشن اشاره کنید. هیچ چیزی بهتر از صداقت نیست! به کاربر نشان بدهید که این اپلیکیشن با کدام قسمت های سیستم در ارتباط هست تا حس اعتمادش از اینکه برنامه وارد حریم شخصیش نمیشه رو کسب کنید.

 

 

 

کاربران خود را زیر نظر بگیرید!

بررسی بازخورد کاربران یکی از مهم ترین نکاتی است که باید انجام دهید. چون اگر اپلیکیشن شما بتواند رضایت کاربران را کسب کند و آن ها از پرداخت هزینه و دانلود اپلیکیشن پشیمان نباشند، مطمئن باشید حاضر خواهند بود به طور رایگان از اپلیکیشن شما تعریف کرده و آن را تبلیغ کنند! از طرفی دیگر شما می توانید برای افزایش بهبود اپلیکیشن خود و کسب رضایت کاربران، علاوه بر نظرات کاربران خود، نظرات کاربران اپلیکیشن های مشابه و رقیب را نیز بررسی نمایید و با افزودن امکانات مورد نیاز آن ها به اپلیکیشن خود، کاربران اپلیکیشن های دیگر را ترغیب به مهاجرت به اپلیکیشن خود نمایید.

 

در بخش دوم این مبحث را ادامه می دهیم

 

  • محسن اقبالی
  • ۰
  • ۰

افزایش ممبر واقعی در کانال تلگرام + آموزش

اگر به دنبال افزایش عضو یا ممبر واقعی برای کانال تلگرامی خود هستید ، گزارش ما را دنبال کنید.


 

 یکی از رسانه های مهم و پرکاربرد امروز ما ایرانی ها شبکه اجتماعی تلگرام  است که مورد استقبال ده ها میلیونی مردم کشورمان قرار گرفته است.

 

بر همین اساس بسیاری افراد با استفاده از امکانات این نرم افزار مانند کانال و گروه به عنوان یک رسانه از آن بهره می برند. کانال به عنوان یک رسانه یک طرفه استفاده های متعددی از نظر خبری ، اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و ... دارد که اعضای این شبکه اجتماعی برای نیاز های خود عضو این کانال ها میشوند.

 چیزی که مسلم است هر چه تعداد اعضا یا ممبر کانال بیشتر باشد اعتبار بالاتری خواهد داشت. و این اعتبار امتیازات و ظرفیت های مختلفی خصوصاً در زمینه اقتصادی و همچنین تاثیرگذاری اجتماعی ایجاد میکند.

 

از همین رو مدیران کانال ها به فکر بالابردن اعضای خود و در نتیجه به دنبال روش های عضوگیری واقعی برای کانال خود هستند .

 

برای آشنایی با روش های مختلف عضو گیری  و اصول کانال داری با این مطلب همراه باشید.

 

 

اصول کانال داری  :مدیران کانال ها باید بر هر دو نکته زیر توجه داشته باشند

قدم اول : عضو گیری

قدم دوم روش حفظ اعضا

 افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام + آموزش

 

قدم اول: روش های که میتواند عضو کانال شما را افزایش دهد.

 

نکته مهم : همانطور که گفتیم شما وقتی میتوانید عضو واقعی بگیرید که نیاز و علایق  مخاطب خود را به بهترین وجه برآورده کنید .

 

1- تولید محتوای مفید متناسب با نیاز های روز مخاطب

برای این کار باید نیاز های  روز جامعه ای که میخواهید از آنجا عضو بگیرید را بشناسید  و بر اساس آنها محتوا تولید کنید. این جامعه میتواند یک شهر ، یک سازمان ، یک یا چند استان  ، یک مذهب ، یک کشور و ... باشد

 

 

2- عدم تغییر موضوع کانال و تناسب نام کانال با مطالب

وقتی کانالی را میسازید از ابتدا فکر و برنامه ربزی لازم را انجام دهید که چه موضوعاتی را میخواهید ارائه کنید و از تغییر موضوع یا واگذاری کانال برای هدفی غیر از اهداف اعلام شده به شدت خودداری نمائید زیرا موجب ناخرسندی مخاطبین و خروج آنها خواهد شد.لینک کانال را هم به هیچ عنوان تغییر ندهید.

 

 

3- استفاده کامل از 200 نفر اول برای عضو کردن توسط سازنده کانال

سازنده کانال میتواند تا رسیدن اعضا به 200 عضو ، افرادی را که میخواهد از دفترچه تلفن خود عضو نماید پس از این فرصت برای رسیدن سریع به 200 نفر استفاده کنید و ترجیحا افرادی را عضو نماید که توانایی ترغیب دیگران برای حضور در کانال شما را داشته باشند.

 

 

4- حتما کانالی که می سازید عمومی یا  Public باشد

 

فقط کانال های عمومی در جستجو قابل مشاهده هستند.

 

 

5- استفاده از لینک یا یوزرنیم کوتاه برای کانال 

اگر یوزرنیم یا لینک عضویت کانال شما کوتاه  و قابل حفظ کردن باشد میتواند موجب  آسان بودن عضویت در کانال شما شود.

 

 

6- استفاده از لینک های سوالی برای عضویت افراد در کانال

لینک های سوالی یا Join Chat به لینک هایی میگویند که عموما مخصوص کانال های private یا خصوصی است  که برای دریافت این لینک کافی است در قسمت پروفایل کانال ، به بخش ویرایش یا Edit رفته و برای چند لحظه کانال را  private  نموده سپس پس از کپی کردن لینک دوباره به حالت Public یا عمومی بازگردانید.

 

 تفاوت این لینک با لینک اصلی یا یوزرنیم کانال شما در این است که کاربر با کلیک بر روی آن اول باید عضو کانال شود بعد مطالب را ببیند ولی لینک اصلی یا یوزرنیم کانال باید بعد از ورود دکمه Joinرا بزند تا عضو شود.


امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.
اگر شما هم نظری دارید می توانید ان را با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

  • محسن اقبالی
  • ۰
  • ۰

افزایش ممبر تلگرام

همانطور که می دانید این روزها شبکه های اجتماعی علاوه بر اینکه ابزاری برای سرگرمی مردم باشند یکی از بهترین کانال هایی اند که هر شخص یا هر کسب و کاری می تواند از آن برای کسب درآمد از تلگرام استفاده کند. همانطور که می دانید هر جایی که مخاطبان بیشتری در آن وجود داشته باشد بهترین مکان برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات است. از این رو اپلیکیشن پیام رسان تلگرام که این روزها خیلی ها را درگیر خود کرده است بهترین مکان برای کسب درآمد از اینترنت و همچنین رونق کسب و کارهای اینترنتی است.

 

یکی از دغدغه های افرادی که قصد دارند توسط تلگرام کسب درآمد کنند یا کسب و کار و خدمات خود را معرفی کنند میزان اعضای کانال تلگرامشان است. خب خیلی ها فکر می کنند هرچه اعضای کانال تلگرام شان بیشتر باشد بهتر است و بیشتر می توانند درآمد زایی داشته باشند. و به همین خاطر دست به خرید ممبر تلگرام غیر واقعی یا فیک ممبر تلگرام می زنند.

 

البته شاید در بعضی مواقع برای کانال هایی که مثلا از طریق دریافت تبلیغات کسب درآمد می کنند اینطور باشد. ولی همیشه اینطور نیست! کانال هایی با عضو های خیلی کم وجود دارند که به هیچ وجه معروف نیستند و چراغ خاموش به کار خود ادامه می دهند. این کانال ها خیلی بیشتر از کانال هایی که اعضای چند ده هزار نفری دارند کسب درآمد دارند! مهم تعداد اعضا نیست. بلکه مهم این است که اعضای کانال شما واقعا به خاطر موضوع کانالتان شما را دنبال کنند.

 

در این مقاله هم قصد دارم در مورد همین موضوع صحبت کنم. چگونه می توان اعضای واقعی و هدفمند برای کانال تلگرام خود دریافت کرد؟ در این مقاله همراه من باشید تا ۱۰ روش اصولی برای افزایش ممبر کانال تلگرام را به شما معرفی کنم.

 

 چرا کانال ما باید دارای اعضای واقعی باشد؟

منظور از اعضای واقعی این است که افرادی در کانال ما حضور داشته باشند، که واقعا به محتوای کانال ما علاقه دارند و همیشه ما را دنبال می کنند. اینکه به زور به کسی بگوییم ما را دنبال کند کار خوبی نیست! این قضیه در همه جا صادق است. مثلا در ایمیل مارکتینگ ایمیل فرستادن به افرادی که ما را نمی شناسند کاری اشتباه و بی تاثیر است.

 

همیشه بازاریابی و تبلیغات روی افرادی که هدف ما هستند مهم بوده است. در تلگرام هم همین طور است. یعنی ما به زور نمی توانیم افرادی را که محتوای ما را دوست ندارند به کانالمان دعوت کنیم. دوره اینکه از طریق تبلیغات پاپ آپ و به زور افراد را در کانال خود اضافه کنیم به سر آمده است. امروزه با استفاده از روش های اصولی باید کاری کنیم که افراد با میل و علاقه شخصی خودشان کانال ما را دنبال کنند. تا خیلی راحتر بتوانیم بازاریابی محصولات و خدمات خود را روی آن ها انجام دهیم.

 

استفاده از روش های غیر اصولی در افزایش ممبر کانال تلگرام کاری اشتباه، پر هزینه و بی فایده است. کلا هر چیزی که به این صورت باشد هیچ تاثیری در روند موفقیت ما ندارد! از سایت هایی که با استفاده از روش های مختلف قصد افزایش بازدید مصنویی سایت خود را دارند بگیرید تا صاحبان پیج های اینستاگرامی که به دنبال فالوئر فیک هستند. هیچ وقت استفاده از این روش ها عملکرد خوبی نداشته است و در بسیاری از مواقع سود که نداشته هیچ بلکه با ضرر و زیان هایی همراه بوده است.

در مطالب بعدی نکات ویژه و کاربردی دیگری را در این زمینه برای شما بازگو می کنیم.
نظر شما چیست؟
به نظر شما چگونه و با چه روش هایی می توان ممبر کانال تلگرامی خود را اضافه کنیم؟
  • محسن اقبالی